Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 08:24:15 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23885 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Saduküla, Mõisavahe tee 38 
(Biopuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Korduskooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27126369>  (menetlus nr: 
451965), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (GILMAR KRŽIVETS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister